8 Kasım 2013 Cuma

katalogdan kapı süsüm


İşte nihayet uzun zamandır kafamda olan ,ancak uyguladığım kapı süsüm.


Ben evdeki malzemelerle bişeyler üretmeyi seviyorum.Bu tarz etkinlikleri nette gördüğümde bayılıyorum.Hepsinden yapmak istiyorum.Buyrun yapım aşamalarına.
Önce gazete kağıdından yapmayı düşünmüştüm ama daha parlak ve canlı renkleri olan mağaza kataloglarına karar verdim.A4 boyunda olan her sayfayı makasla 4 parçaya ayırdım.Çok özenmeye gerek yok.Göz kararı işte..

Böyle bissürü huniler yaptım.
 
Bir tüm gazeteyi de güzelce rulo yapıp koli bandıyla kapladım.

                                                  Daha sonra silikon tabancası ile  yapıştırdm.
İnce bir kurdela ile de astım.Çok da mutlu oldum:))Çünkü çok şeker oldu ...
Akşam televizyon seyrederken bir yandan da bunu yapabiliyorsunuz işte:)
 
 
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder